Wednesday, December 28, 2011

My 2011 KL Year End Shopping Session.....

I'm back...!!! Done with relax & leisure....Fo-oooo-cussss!Ohh ya trip ke KL...Nothing much....did some Year End Shopping....KLCC to Pavillion to IKEA to One Utama....
Beli apa yang patut...Maklum laa di JB ni agak sukar nak mendapatkan favourite items ni...So bila pulang ke KL...apa yang dapat cepat-cepat grab...heheehhe!Lagi pun,pada masa tersebut all in Christmas mood...Christmas set...dan pelbagai lagi yang berkaitan dengan Christmas...(Inilah keindahan Malaysia yang pelbagai...)So banyak la juga tawaran dan diskaun hebat...Seronok juga dapat membeli-belah dengan tawaran-tawaran yang pelbagai dan diskaun yang boleh tahan hebatnya...
Dan membeli-belah dengan my mum memang tak pernah menghampakan....My mum is my perfect shopping partner......Always... :)

Seperti di Anya Hindmarch...bukan setakat diskaun, Cash Voucher RM300 turut ditawarkan bersempena dengan Christmas Promotion....Jadi terasa lebih berbaloi... :)

Sephora pun tak kurang hebat tawarannya...Dengan set-set yang pelbagai...aduhhhh...semua nak dibeli...
Tapi saya seronok dapat miniature bath-tub yang sangat comel dan pelbagai kegunaannya...Ini adalah bath-tub kedua saya sebenarnya...hehehe!Dengan packaging yang sememangnya menarik perhatian...hampir sejam saya didalam butik Sephora KLCC dan ya! Saya sangat gembira dengan pembelian kali ini..

Di French Sole pula...ini adalah pembelian pertama dan apa yang dapat saya katakan...I'm totally in love with this brand....Seriously...The comfortness of the shoes is the main reason....And yeahh the salesperson....Very nice and so helpful...Inilah boutique assistant/salesperson yang saya selalu cari...Layanan yang sangat bagus...Ramah dan seronok bertemu mereka...( kalau saya ada peluang bertemiu dengan owner Mrs. SSP...Saya akan beri feedback ini padanya...) Pada mulanya memang tiada niat langsung untuk membeli sepasang kasut lagi selepas keluar dari butik Anya Hindmarch...Disebabkan layanan dan keseronokkan pabila berada di butik French Sole ini...2 Pasang kasut dibeli dari sini- sepasang untuk saya dan sepasang lagi untuk my mum...
Dan kami keluar dengan hati yang riang dan memikirkan tidak mustahil akan ke sini lagi kelak....

Ikea as usual....setelah menikmati lunch Ikea Meatballs ....memulakan operasi mencari perkakasan dapur dan towels..Must buy items..Tapi kali ini...saya kurang membeli kerana last visit dah borong macam-macam...so this time, beli apa yang perlu sahaja....

So basically this is what i bought......




 My Year End Shopping session...heehehee!
 French Sole Henrietta Galaxi Rejilla Brown/Gold Trim!
 Love the Sephora miniature bath tub...for free! yeahh for free!!
One of another Soap & Glory set...seriously worth to buy!
One of my all time fav brand- Anya Hindmarch...

Sampai disini update KL Year End Shopping Session saya...Saya akan berkongsi lain-lain cerita di lain hari...
Dan di kesempatan ini....saya ingin mengucapkan.... Belated Christmas wish to those who celebrating Christmas.....Merry Christmas!!

Ohhh 2012 bakal tiba hanya beberapa hari sahaja lagi.....
Let's Countdown all....

NH.




No comments: