Monday, December 19, 2011

Pack my belongings....where to..?owhhhh I'm off to KL for 2 days tomorrow....Alhamdulilah....yesterday fitting session with my client was really goes well....!!I'm so thankful and blessed....Tiada apa yang lebih menggembirakan hati apabila client kita mula sms atau inbox atau whatsaap saya dengan ayat-ayat seperti ini :
".....ok.:) Sangat puas hati dengan hasil kerja awak tau.Thanks a lot Nina......
Saya tersenyum sampai tertidur semalam.... ( sebab whatsapp ini dihantar sekitar 11.47 malam selepas selesai sesi fitting dalam pukul 11.15 malam...)Keseronokkan itu bersambung ke hari ini walaupun hari tersangat-sangat lahhh sibuk...!!

Pagi tadi di office meeting with accountant....Our new accountant...semua nak kena revise dokumen  balik....dan sesungguhnya saya amat pening dengan accounts...taxes...Lembaga Hasil....etc Erghhhh!! Tapi segalanya perlu dipelajari....Ohhh ya mungkin ada yang mula pening dengan catatan hidup Nina Hassan....The other side of me...besides being a Fashion Designer.....Saya menguruskan perniagaan keluarga....Sebuah Oil Bussiness di bandaraya wilayah Selatan tanah air ini.....This is part of me...Tapi kedua-duanya didalam bidang yang sama...iaitu Bussinesess...Kannn...???

Selesai meeting....teruskan kerja yang tak akan pernah habis....After lunch keluar dengan mak dan ayah...ke Carrefour untuk beli barangan rumah...Temankan mereka berdua....Dan yaaa.....dengan hujan yang sangat lebat hari ini.....Takut pula bila melihatkan air sungai ditebing jalan besar dah makin naik tinggi...."..Ya Allah jauhkan laaa segala bencana yang bakal memudaratkan umat mu ini......"Berita banjir setiap hari dipaparkan di dalam berita, surat khabar, online news....Owhhh berdoa agar segalanya selamat...

Dan sekarang...saya masih lagi termenung...merenung bagasi saya yang separuh penuh....( alahaiiii...nak ke KL cuma 2 hari...tapi beg saya ibarat hendak merantau berbulan-bulan....heheheh tetapi itu laa saya! Saya akan bawa apa sahaja yang saya rasa mahu....saya rasa perlu....takut kalau-kalau tiba-tiba pula memerlukan...maka dengan itu...beg saya bagai tidak mampu di zip kan....hehheheheh )

Saya menaip sambil fikiran menerawang memikirkan apa yang hendak dipakai...apa yang perlu dipadankan...Make-up bag....Toilettries....Shoes....Owhhh ini lah wanita....heheheee.....

Ok laaa....Saya rasa saya perlukan waktu tidur yang mencukupi..bukan sekadar untuk mengelak dari mata berbekas gelap atau "eyebag" ...saya juga yang akan memandu esok pagi untuk pulang ke KL....

Ok...pulang dari KL nanti saya akan upload gambar-gambar sesi fitting dengan client saya semalam....Stay tune Love!!

NH.

No comments: