Thursday, December 29, 2011

Majlis Pernikahan Kawtsar & Zaidi......BeauGLam by Nina Hassan

Selamat Pengantin Baru dan Tahniah buat pasangan mempelai Kawtsar & Zaidi ...sempena pernikahan mereka pada 24.12.2011 di Skudai, Johor Bahru.

Dress "Tiers & Flowy"  menggunakan Fabrik Embroidered Chiffone, Chiffone silk dan Satin dihasilkan dengan penuh teliti..Mengimbau kembali diantara kesukaran bagi menyiapkan Dress yang nampak simple ini...Namun cabarannya terletak pada warna material ini...Saya menjelajah 2 gedung tekstile terkemuka Malaysia di 2 buah negeri yang berbeza iaitu di Johor Bahru & Kuala Lumpur...serta cawangan-cawangan nya....Mencari padanan material bagi kedua-dua mempelai sememangnya mencabar..Ini kerana saya menghasilkan rekaan ini berdasarkan material asal yang diberi oleh the bride dan tugas saya ialah mencari padanan bagi menghasilkan keseluruhan rekaan termasuk untuk the groom Baju Melayu....
Diserikan lagi dengan tatahan sulam manik dan mutiara....

Alhamdulilah akhirnya segala cabaran dapat diatasi dan saya yakin serta berjaya menghasilkan rekaan ini dengan memuaskan hati kedua-dua mempelai....

Disini saya muat turun gambar client saya pada sesi fitting dan sekitar Majlis Pernikahan mereka....

Once again, Congratulations buat pasangan Kawtsar & Zaidi....Semoga jalinan cinta kalian berkekalan hingga ke akhir hayat....

*Gambar sekitar majlis,ikhsan Pasangan Penagntin -Kawtsar & Zaidi


 Kawtsar & Zaidi in BeauGLam by Nina Hassan

 Lovely Couple - 24122011

 Fitting Session 


Fitting Session 

Enjoy your moment......

NH.

No comments: