Saturday, April 20, 2013

My favourite....

As-Salam..

Hi everyone!Entry kali ini saya ingin berkongsi dengan anda sebuah online butik  yang harus anda kunjungi dimana saya sendiri telah membeli produk dari online butik tersebut iaitu zestyzaynor.
Dan saya amat berpuas hati dengan kualiti dan harga yang ditawarkan.Juga pelbagai fesyen untuk wanita dan kanak-kanak.Mengenali pemilik butik ZestyZaynor sejak dizaman persekolahan rendah lagi, saya percaya akan produk yang ditawarkan.
Shawl bercorak kuda berwarna creme- dusty purple amat menarik minat saya dan saya amat menyukai shawl ini bukan hanya kerana fabriknya yang lembut dan sejuk malah saiz shawl yang mampu membalut tubuh terutamanya kala berada didalam cuaca yang sejuk terutamanya didalam pangggung wayang.Syok sangat!Saya juga menjadikan shawl ini sebagai pelengkap gaya dan dililitkan pada tas tangan lil' Ukita Marc by Marc Jacobs saya dan saya rasa sangat cool!Juga anda boleh singgah di blog pemilik butik disini chintakami Happy Shopping!
My Lil' Ukita Marc By Marc Jacobs with ZestyZaynor Shawl

No comments: