Sunday, December 16, 2012

Hint of December Works....

Salam...

Disember telah pun melalui pertengahan bagi penghujung tahun 2012 dan ya entry terakhir saya pada 18 November 2012...Ohhhh!!Terlalu lama meninggalkan blog ini...Kesibukan dipenghujung tahun sekali lagi menjadi penyebab utama saya kurang berkesempatan berblogging..Heehehee!Walaubagaimanapun, entry kali ini, saya tidak mahu berceloteh mahupun berbicara tentang kisah-kisah seperti entry-entry terdahulu, cuma ingin berkongsi beberapa 'hint' hasil custom-made untuk clients saya buat tatapan pembaca....

Actually,terdapat beberapa lagi koleksi gambar yang ingin saya download, namun bagi menghormati hak pelanggan, saya tidak mahu exclusivity sesuatu rekaan disebarkan atau dimuat naik dimana-mana laman mahupun ditunjuk kepada sesiapa sebelum diterima pelanggan atau lebih mudah dikatakan belum sempat dipakai atau digayakan pelanggan saya..Itu adalah polisi saya!Hak pelanggan keutamaan di BeauGLam by Nina Hassan

Patchwork - Black Lace patch on  Peach Princess Cut Dress (Bridesmaid Dress)
Maxi Dress - Drapping at the back + Pleated Neckline (Chiffone Lining) in Purple/Pink colour.

Kurung Modern - Patch Lace + Full Lace Lining + Raw Silk in Pink colour.

Ada beberapa lagi gambar yang bakal saya upload di entry akan datang.So Stay tune!
Have a wonderful & productive week ahead !

Love,
NH

No comments: