Sunday, September 9, 2012

Weekend kita.....

Salam Hujung Minggu...
 
Bagaimana berakhirnya hujung minggu anda kali ini?Masih meriah dengan jemputan rumah terbuka sempena Hari Raya yang masih on mood nya...Hmmm saya penuhi weekend saya dengan meluangkan masa bersama si dia yang tercinta...hehehe!Masak kan untuk si dia (dan juga menu pilihan si dia)..jalan-jalan di Pavilion & KLCC...Menikmati Cupcake & Rainbow Cake dari Bisou di KLCC..dan yang paling menggembirakan hati apabila membawa pulang sepasang selipar Havaianas Custome-made...Happy sangat!Boleh pilih sole..straps dan accessories yang sangat laaa cool & comel....Saya antara peminat setia Havaianas dan memiliki beberapa pasang koleksi namun apabila event 2 hari yang berlangsung dibutik Havaians di Pavilion ini, saya langsung tidak melepaskan peluang untuk melihat dan memilih sendiri rekaan dan menyaksikan pembuatan selipar saya dengan accessories pilihan...Dan akhirnya saya memilih cutting Slim dengan sole berwarna hitam dan straps berwarna turqoise juga memilih accesorries seperti 'H'..'Bowtie' dan 'Limited' dengan sentuhan diamond ala bling-bling...Sangat teruja!

 Havaianas my all time Favourite...
 Bisou KLCC- Cupcake & Square Rainbow Cake..Super nyumm!
Simple Weekend dishes for Mr Hubby- Ikan masak Kerutuk + Lemak Kobis + Telur Mata letak kicap & sos tomato..Kan simple?Tapi penuh bermakna apabila dimasak dengan penuh kasih sayang dan dinikmati dirumah bersama si dia tersayang :)

Semoga hujung minggu anda juga terisi dengan aktiviti yang indah dan bermanfaat...Selamat memulakan Isnin dan minggu baru untuk semangat yang baru serta visi yang lebih produktif...Ini laaa weekend kita...:)

NH

No comments: